Mijn eerste reis - Reisverslagen van Eva Verschoor - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Eva Verschoor - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 November 2017

Carpe diem

03 Oktober 2017

Hi there, how are u?
Eva

Hi there! Dinsdag 3 oktober is mijn wereldreis begonnen. Een droom en tegelijkertijd een grote stap om te zetten. De eerste stop is Bali, Indonesie met Tjitske. Heerlijk genieten van drie weken lang vakantie vieren, sightseeing en dansjes wagen op nieuwe plekken. Na drie weken samen met Tjitske te hebben opgetrokken ga ik toch echt in mijn uppie door. Op de planning staan: Thailand, Maleisie, Australie en Nieuw Zeeland. Spannend.... Heel veel zin in! Enorm genieten, maar omdat je gauw weer de helft vergeet omdat er zoveel gebeurd houd ik een reisblogje bij om de mensen thuis een beetje op de hoogte te houden en om later weer terug te lezen wat ik allemaal heb meegemaakt. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om het te lezen en een kijkje te krijgen van mijn wereldreis. Enjoy! X Eva

Actief sinds 14 Okt. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8987

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: